Riigikantselei tippjuhtide kompetentsikeskus kuulutab välja avaliku konkursi järgmisele ametikohale:

Maa- ja Ruumiameti peadirektor

Loodava Maa- ja Ruumiameti eesmärk on tagada kvaliteetne elukeskkond nii linnas kui ka maal. Seniste ruumilise planeerimisega tegelevate ametkondade koondamine ühtseks Maa- ja Ruumiametiks annab läbimõeldumad ruumiotsused ning kompetentsi koondava partneri inimestele, ettevõtetele, kohalikele omavalitsustele ja ministeeriumitele.

Peadirektori olulisemad väljakutsed/oodatavad tulemused: 

  • ühendada ühte kompetentsikeskusesse elukeskkonna-, maa- ja ruumivaldkonna teadmus, kompetentsid, andmed ja infosüsteemid, et viia ellu maa- ja ruumipoliitika kontseptsioon ning luua võimalused paremateks ruumiotsusteks;

  • tagada Eesti inimestele, ettevõtetele ja asutustele eeldused kvaliteetse elukeskkonna loomiseks tänu maa-, planeerimise-, ehitus- ja arhitektuurivaldkondade sidususele;

  • korraldada MaRu ruumiandmete ühtsetel alustel efektiivne loomine, kasutamine ning jagamine, sh tugeva IT äritellija võimekuse ja elukeskkonna tõhusust toetavate IT-teenuste kujundamine;
  • ehitada üles võimekas, tugeva identiteedi ja kultuuriga kaasaegne organisatsioon;

  • kujundada ametist ühiskonnas nähtav, tulemustele ja koostööle orienteeritud elukeskkonna kujundamise eestvedaja.

Kandidaadile esitatavad nõuded:
  • Magistrikraad või sellega võrdsustatud haridustase;
  • vähemalt 3-aastane organisatsiooni või struktuuriüksuse juhtimiskogemus;
  • inglise keele oskus vähemalt C1 tasemel;
  • kandidaadil on organisatsiooni juhtimise (fookusega pikaajalise sihi seadmisel), inimeste juhtimise (fookusega meeskonna loomisel) ja suhete juhtimise (fookusega organisatsioonikultuuri kujundamisel ning partnersuhete loomisel ja hoidmisel) kompetentsid vastavalt tippjuhtide kompetentsimudelile (vt. kompetentsimudel). 

Eelistatud on kandidaat, kellel on:
  • strateegilise juhtimise, suurte muudatuste elluviimise ning tööprotsesside ümberkorraldamise kogemus viimase viie aasta jooksul;

  • ühiskondliku mõjuga teenuste juhtimise ja arendamise kogemus; 

  • organisatsiooni arendamise meetodite kasutamise kogemus;

  • avalikkuse ja huvigruppidega suhtlemise kogemus, sh rahvusvahelise suhtluse kogemus;

  • head teadmised elukeskkonna protsessiahelast (sh lähtetingimuste koostamine, eelarvestamine, planeeringu koostamine, projekteerimine, ehitamine, korrashoid);

  • arusaam infosüsteemide ja e-teenuste arendamisest ning toimimisest, teadmised infotehnoloogiliste lahenduste rakendamisest valdkonna arendamisel.

Avaliku teenistuse tippjuhi teenistustähtaeg on 5 aastat.
Kandideerimistaotluses palume esitada:
  • motiveeritud avaldus;
  • CV;
  • tunnistuse või diplomi koopia kvalifikatsiooni või hariduse kohta;
  • kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
  • essee teemal: "Võimalused Maa- ja Ruumiameti loomisel", essee pikkus kuni 2 lehekülge.
Dokumendid palume esitada hiljemalt 5. augustil 2024. a tippjuhtide valikukomisjonile tippjuhi konkursiveebis aadressil tippjuhid.riigikantselei.ee.
Kontakt
Lisainfo telefonil 693 5460 (Riigikantselei).