Statistikaameti peadirektor
Statistikaamet on riigi peamine andmete kompetentsikeskus ning andmehalduse korraldaja, kelle ülesanne on seista andmete kvaliteedi eest, kajastada olukorda ühiskonnas ning anda järjepidevalt rahvastiku, sotsiaalvaldkonna, majanduse ja keskkonna arengu seisukohalt olulist ning usaldusväärset teavet.
Statistikaamet on osa Euroopa statistikasüsteemist, mida juhib Eurostat.
Statistikaameti peadirektori lähiaastate suurimad juhtimisülesanded:
- statistika kvaliteedi tagamine muutuvas andmete ökosüsteemis, kus on oluline andmeallikate usaldusväärsus, andmekaitseliste, tehnoloogiliste ja metodoloogiliste probleemide ületamine, statistika ja tehisaru koostoime;
- asutusest riigi andmeteaduse kompetentsikeskuse kujundamine, sh andmejagamisteenuse arendamine.
- Magistrikraad või sellega võrdsustatud haridustase;
- vähemalt 5-aastane organisatsiooni või struktuuriüksuse juhtimiskogemus;
-
inglise keele oskus vähemalt C1 tasemel;
-
kompetentsid vastavalt avaliku teenistuse tippjuhtide kompetentsimudelile (vt. kompetentsimudel).
- organisatsiooni ja strateegiliste muudatuste vajaduse tuvastamise ja nende elluviimise kogemus;
- andmehalduse korraldamise kogemus kas asutuse või ettevõtte tasandil;
- baasteadmised riikliku statistika korraldusest;
- oskus juhtida mahukaid koostööprojekte ja läbirääkimisi nii riigisiseselt kui ka rahvusvaheliselt.
Kandidaadilt eeldame riigisaladusele juurdepääsu loa olemasolu või valmisolekut selle taotlemiseks.
Avaliku teenistuse tippjuhi teenistustähtaeg on 5 aastat.
- motiveeritud avaldus;
- CV;
- tunnistuse või diplomi koopia kvalifikatsiooni või hariduse kohta;
- kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
- essee teemal: "Statistikaameti roll andmekeskses ühiskonnas", essee pikkus kuni 2 lehekülge.