Siseminister Kristian Jaani ettepanekul jätkab Kätlin Alvela Häirekeskuse peadirektori ametikohal. Avaliku teenistuse tippjuhi teenistustähtaeg on viis aastat ja Kätlin Alvela esimene ametiaeg lõpeb 28.02.2022.
„Mõlemad Häirekeskuse peadirektori valiku konkursi lõppvooru jõudnud kandidaadid olid väga tugevad ning seetõttu oli otsuse tegemine raske. Minu valik langes Kätlin Alvelale, kes on tõestanud ennast tugeva juhina ja kriisiolukordades suutnud oma töötajaid juhtida, innustada ning toetada, tagades jätkuvalt kõrgetasemelise ja siseturvalisuse valdkonnas üliolulise teenuse,“ ütles Kristian Jaani. „Peadirektor saab võimaluse jätkata oma visiooni elluviimist. Täna on Häirekeskuses pooleli palju tänuväärseid algatusi, millega Alvela saab nüüd võimaluse edasi töötada. Olen kindel, et uued ettevõtmised ja juba käimalükatud projektide edasiarendused suurendavad veelgi Häirekeskuse kui ühiskondlikult üliolulise teenuse pakkuja rolli ühiskonnas,“ lisas Jaani.
„Olen piiritult tänulik Häirekeskuse igale töötajale, kes on teinud oma tööd väga hästi ja pühendunult, panustanud, tulnud kaasa muutustega ning uskunud meie visiooni. Häirekeskus on tänaseks avatud, vastutustundlik ja kaasaegne organisatsioon ning meil on ette näidata väga palju märkimisväärseid töövõite. Mind rõõmustab võimalus jätkata tööd Häirekeskuse juhina ja olen tänulik ministri tunnustuse ja usalduse eest,“ rääkis Häirekeskuse peadirektor Kätlin Alvela.
Häirekeskuse peadirektor nimetatakse ametisse Vabariigi Valitsuse korraldusega.
Häirekeskus on Siseministeeriumi haldusalas tegutsev asutus, mis juhib läbi hädaabinumbri 112 kiirabi, päästjad ja politsei abivajajani. Alates 2020. aasta kevadest korraldab Häirekeskus ka riigiinfo telefoni 1247 tööd, kust saab küsida nõu ja anda infot maantee-, keskkonna- ja päästeala küsimustes. Koroonakriisis jagatakse sel numbril teavet ka koroonaviirusest tingitud piirangute kohta ja vahendatakse COVID-19 vaktsineerimisaegu.
Häirekeskusel on neli piirkondlikku keskust – Tallinnas, Tartus, Jõhvis ja Pärnus. Häirekeskuses töötab ligi 230 töötajat. Number 112 vastab aastas umbes miljonile kõnele.