Siseministeeriumi pääste- ja kriisivalmiduse asekantsler
Pääste ja kriisivalmiduse asekantsleri peamised väljakutsed on elanikkonnakaitse arendamine ja koordineerimine, kriisideks valmisoleku tagamine ja Päästeameti ning Häirekeskuse arengu toetamine.
Lähiaastail seisab ees:
elanikkonnakaitses ambitsioonikate eesmärkide seadmine ja saavutamine ulatusliku evakuatsiooni, varjumise, ohuteavituse ja elanike kriisivalmiduse arendamisel ning võimaluste leidmine elanikkonnakaitse valdkonna püsirahastuseks;
Siseministeeriumi valitsemisalas kriisideks valmisoleku tugevdamine riigikaitseülesannete täitmiseks ning koostöö korraldamine teiste valitsusasutuste, kohalike omavalitsustega ja muude partneritega;
- Häirekeskuse arendamisel tuleb juurutada järgmise põlvkonna hädaabiteadete menetlemine, et iga abivajadus saaks kiirelt sobiva lahenduse. Lisaks IT lahendustele hõlmab see nii õiguslikke kui ka tööprotsessi muudatusi.
- Magistrikraad või sellega võrdsustatud haridustase;
- vähemalt 5-aastane organisatsiooni või struktuuriüksuse juhtimiskogemus;
-
inglise keele oskus vähemalt C1 tasemel;
-
Kompetentsid vastavalt avaliku teenistuse tippjuhtide kompetentsimudelile (vt. kompetentsimudel).
Rõhuasetus järgmistele kompetentsidele: tuleviku kujundaja, tööõnne hoidja, väärtuste looja.
- väga hea arusaam avaliku sektori ja siseturvalisuse valdkonna toimimisest;
- varasem kogemus siseturvalisuse või kriisideks valmisoleku valdkonnas;
- strateegilise juhtimise ja poliitika kujundamise protsessi kogemus;
- varasem töökogemus avaliku või erasektori asutuse tippjuhina või tema asetäitjana.
- motiveeritud avaldus;
- CV;
- tunnistuse või diplomi koopia kvalifikatsiooni või hariduse kohta;
- kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
- essee teemal: "Minu viie aasta visioon asekantslerina Siseministeeriumi valitsemisalas kriisideks valmisoleku tugevdamisel.", essee pikkus kuni 2 lehekülge.