Keskkonnaameti peadirektor
Peadirektori peamiseks väljakutseks on hiljuti moodustatud ühendasutuses ühtse meeskonnana keskkonnapoliitika rakendamise ja järelevalve tagamine.
Eeltoodu tulemusel on:
- ühtlustatud ühendasutuse organisatsioonikultuur ning kujundatud väärtuste- ja inimeste-keskne organisatsioonikultuur ja –juhtimine;
- kujundatud organisatsioonis kliendikeskne töökultuur ning klientide jaoks selged töö- ja otsustusprotsessid;
- tõhustatud keskkonnajärelevalvet sh ennetus- ja nõustamistegevust;
- parandatud keskkonnalubade menetlemise kiirust ja kvaliteeti;
- aidatud kaasa rohepöörde elluviimisele.
- Magistrikraad või sellega võrdsustatud haridustase;
- vähemalt 3-aastane organisatsiooni või struktuurüksuse juhtimiskogemus;
-
inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel;
-
Kompetentsid vastavalt avaliku teenistuse tippjuhtide kompetentsimudelile (vt. kompetentsimudel).
Rõhuasetus järgmistele kompetentsidele: Tuleviku kujundaja, Tulemuste saavutaja, Väärtuste looja.
- poliitika rakendamise kogemus;
- varasem tööalane kokkupuude keskkonna valdkonnas;
- arusaamine Eesti avaliku sektori toimimisest.
Avaliku teenistuse tippjuhi teenistustähtaeg on 5 aastat, ametikohale asumine esimesel võimalusel.
- motiveeritud avaldus;
- CV;
- tunnistuse või diplomi koopia kvalifikatsiooni või hariduse kohta;
- kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
- essee teemal: "Keskkonnaameti roll keskkonna kaitse ja –järelevalve ning keskkonnateadlikkuse suurendamisel", essee pikkus kuni 2 lehekülge.