Kliimaministeeriumi strateegia ja innovatsiooni asekantsler
Asekantsleri vastutusvaldkonnad on strateegiline planeerimine, andmehõive ja andmehaldus, IT ja arendusprojektide koordineerimine, kriisijuhtimine ja infoturve, eelarvestamine ja finantsarvestus, õigusloome ja kommunikatsioon ning analüüside teostamise korraldamine, et toetada poliitika kujundamist ja innovatsiooni ministeeriumis.
Lähiaastate olulisemad väljakutsed on:
keskkonnaandmete kogumise ja kasutamise süsteemi arendamine ning kliimaministeeriumi võtmevaldkondade (jäätmed, metsandus, keskkonnamõjude hindamine) digitaliseerimise projektide koordineerimine;
kriisijuhtimise ja infoturbe tugevdamine ja vajalike võimekuste loomine;
- poliitika kujundamisel vajalike andmete ja analüüside koostamise võimekuse loomine.
- Magistrikraad või sellega võrdsustatud haridustase;
- vähemalt 5-aastane organisatsiooni või struktuuriüksuse juhtimiskogemus;
-
inglise keele oskus vähemalt C1 tasemel;
-
Kompetentsid vastavalt avaliku teenistuse tippjuhtide kompetentsimudelile (vt. kompetentsimudel).
strateegilise juhtimise, poliitika kujundamise ja koordineerimise protsessi kogemus.
- väga head teadmised strateegilisest juhtimisest ja planeerimisest;
- eestvedamise kogemus arendusprojektide juhtimisel;
- väga head teadmised riigi rahandusest, avaliku sektori vahendite efektiivsest kasutamisest ja eelarvestamisest;
- teenusedisaini ja muudatuste elluviimise kogemus;
- vähemalt 5-aastane töökogemus ametikoha tegevusvaldkonnas.
- motiveeritud avaldus;
- CV;
- tunnistuse või diplomi koopia kvalifikatsiooni või hariduse kohta;
- kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
- essee teemal: "Minu viie aasta visioon strateegia ja innovatsiooni asekantslerina Kliimaministeeriumis", essee pikkus kuni 3 lehekülge.