Kultuurilise mitmekesisuse asekantsler
Kultuurilise mitmekesisuse asekantsler korraldab Eestis elavate vähemusrahvuste ja hõimurahvaste kultuurielu arenguks vajalike tingimuste loomist, väljaspool Eestit elavate rahvuskaaslaste kultuurielu ja –tegevuse arendamise toetamist ning lõimumise, sealhulgas kohanemise valdkonna üldiste arengusuundade väljatöötamist ja elluviimist.
Asekantsleri lähiaastate olulisemad väljakutsed on:
- „Sidusa Eesti arengukava 2021-2030“ elluviimine;
- Euroopa Sotsiaalfondi lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna tegevuste koordineerimine;
- kohalike omavalitsuste kaasamine lõimumis-, sh kohanemisvaldkonna arendamisse;
- eesti keele majade regionaalse laienemise kontseptsiooni elluviimine;
- kohanemist toetavate tegevuste (sh kohanemisprogramm) pakkumine Ukraina sõjapõgenikele.
- Kõrgharidus ((soovitavalt magistrikraad või sellega võrdsustatud haridustase));
- vähemalt 3-aastane juhtimiskogemus;
-
inglise keele oskus vähemalt C1 tasemel;vene keele oskus vähemalt B2 tasemel;
-
Kompetentsid vastavalt avaliku teenistuse tippjuhtide kompetentsimudelile (vt. kompetentsimudel).
Rõhuasetus järgmistele kompetentsidele: Tuleviku kujundaja, Tööõnne hoidja, Tulemuste saavutaja.
- sisulised teadmised ja töökogemus vastutusvaldkonnas;
- väga hea arusaam valdkonna strateegia ning poliitika kujundamisest ja elluviimisest;
- valdkondadevaheliste projektide planeerimise ja juhtimise kogemus;
- rahvusvahelise koostöö kogemus.
Avaliku teenistuse tippjuhi teenistustähtaeg on 5 aastat.
- motiveeritud avaldus;
- CV;
- tunnistuse või diplomi koopia kvalifikatsiooni või hariduse kohta;
- kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
- essee teemal: "Asekantsleri võimalused ja väljakutsed valdkondlike eesmärkide saavutamisel ning selle tulemuslikkuse hindamine", essee pikkus kuni 2 lehekülge.