Sotsiaalkindlustusameti peadirektor
Sotsiaalkindlustusameti peadirektori ülesanne on riigi sotsiaalkaitsesüsteemi toimimine koostöös Sotsiaalministeeriumi ja kohalike omavalitsuste asutustega, sh
- kasvatada ja tugevdada Sotsiaalkindlustusameti rolli sotsiaalkaitse riikliku kompetentsikeskusena, kes nõustab kohalikke omavalitsusi ja kujundab uusi teenuseid;
- juhtida organisatsiooni ees seisvaid suuri muudatusi, nt seisab ametil ees ülesanne saada kliendisõbralikuks nõuandjaks kõikides pensioneid puudutavates küsimustes ja edendada kodanike finantskirjaoskust oma tulevikku puudutavate otsuste eest vastutamisel;
- jätkata ameti teenuste horisontaalset integratsiooni ja standardiseerimist eelkõige sotsiaalkaitse ja meditsiinisüsteemi vahel;
- arendada organisatsiooni targa ja tugeva IT äritellijana. Ametil seisavad ees ulatuslikud teenuste arendused, mis eeldavad tugeva ärianalüütilise kompetentsi kasvatamist ja head koostööd Tervise ja Heaolu Infosüsteemide Keskusega;
- edendada innovatsioonikeskset mõtteviisi sotsiaalkaitse teenuste kujundamisel ja kättesaadavuse parendamisel, mis eeldab julgust astuda kõrvale juurdunud reeglitest ja arusaamadest.
- Kõrgharidus;
- vähemalt 3-aastane organisatsiooni või struktuuriüksuse juhtimiskogemus;
-
inglise keele oskus vähemalt B2 tasemel;
-
Kompetentsid vastavalt avaliku teenistuse tippjuhtide kompetentsimudelile (vt https://riigikantselei.ee/et/tippjuhtidekompetentsimudel).
Rõhuasetus järgmistele kompetentsidele: Tulemuste saavutaja, Väärtuste looja.
head teadmised Eesti sotsiaalkaitsesüsteemi toimimisest.
Avaliku teenistuse tippjuhi teenistustähtaeg on 5 aastat.
- motiveeritud avaldus;
- CV;
- tunnistuse või diplomi koopia kvalifikatsiooni või hariduse kohta;
- kinnitus, et puuduvad asjaolud, mis välistaksid ametnikuna teenistusse võtmise;
- essee teemal: "Tagasivaade 2025: Sotsiaalkindlusameti eduloo nurgakivid", essee pikkus kuni 2 lehekülge.